Reklamace
Jak postupovat v případě poškození zboží při přepravě
Při přebírání balíčku si prosím zásilku pečlivě zkontrolujte, zda nemá porušený nebo poškozený obal. V případě, že je zásilka zjevně poškozena, zásilku prosím nepřebírejte a obraťte se na náš zákaznický servis, kde Vám rádi pomůžeme tuto nepříjemnost vyřešit k Vaší spokojenosti.
V případě, že je zboží poškozeno, i když obal byl neporušený, kontaktujte náš zákaznický servis (nejlépe do 3 pracovních dnů). Současně Vás požádáme, abyste pořídili fotodokumentaci zboží a obalu. Ponechejte si také obal i se všemi výplněmi pro posouzení oprávněnosti reklamace.
Reklamace v záruční době
Zboží lze reklamovat ve lhůtě 24 měsíců od data převzetí zásilky.
Reklamované zboží spolu s vyplněným reklamačním formulářem zašlete na adresu Pod Harfou 943/34 Praha 9 - 190 00 Vysočany.
Jméno příjemce: Kristýna Červenková
Email: info@gomicky.cz
Telefon: +420 605 162 695.
Bez výše uvedených náležitostí, se může doba přijetí reklamace prodloužit z důvodu nedoručitelnosti.
Zásilku zašlete jako obyčejný balík, popřípadě doporučeně. Pokud balíček budete odesílat doporučeně, uschovejte si doklad odeslání.
Máte další dotazy k reklamaci? Nejste si jisti postupem? Neváhejte mě kontaktovat na email info@gomicky.cz.

