Výměna a vrácení zboží
Vrácení zboží
Do 30 dnů od převzetí zboží můžete zboží vrátit bez udání důvodu. Nezapomeňte však, že musíte včas a jasně oznámit, že využíváte své právo na odstoupení od smlouvy, a to do 14 dnů poté, co zboží převezmete. Následně máte dalších 14 dnů na to, abyste nám zboží odeslal/a. Není však možné vrátit zboží, které bylo zakoupené na IČO.
1. VYPLŇTE FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ
Vyplněný formulář prosím přiložte do zásilky.
Formulář pro vrácení si můžete stáhnout zde.
2. PEČLIVĚ PRODUKT ZABALTE
Pro vrácení zboží je důležité, aby bylo nepoužité, nepoškozené a v originálním balení. Pečlivě ho zabalte do původní krabice, aby nedošlo k poškození během přepravy. Ideální je využít výplně, které již v zásilce od nás dorazily.
Balíček by měl obsahovat následující:
- produkt, který vracíte
- vyplněný formulář pro vrácení zboží
- materiál, který zabrání dalšímu poškození
Co když byl součástí zboží dárek?
V případě, že součástí nákupu byl dárek, musíte nám rovněž se zbožím vrátit i poskytnuté dárky. Pokud nastala situace, že nám spolu s výrobkem nejste schopni dárek vrátit, budeme požadovat úhradu poměrné částky, která bude u dárku vyčíslena.
3. ZAŠLETE BALÍČEK ZPĚT NA ADRESU
GOMIČKY
Pod Harfou 943/34
190 00 Praha 9 Vysočany
VŽDY UVÁDĚJTE NA BALÍČEK
Kristýna Červenková
Email: info@gomicky.cz
Telefon: +420 605 162 695
4. VYČKEJTE NA VRÁCENÍ PENĚZ
Po obdržení vráceného zboží máme 14 dnů na jeho kontrolu a vrácení peněz. Peníze vám vrátíme na uvedený bankovní účet v přiloženém formuláři pro vrácení zboží. V případě, že si budete přát peníze vrátit na odlišný bankovní účet, než ze kterého jste platili objednávku, informujte nás o tom e-mailem na info@gomicky.cz
Nejčastější dotazy
Vracím zboží. Jak dlouho potrvá, než mi vrátíte peníze?
Pokud nám zboží odešlete zpět nepoškozené a v původním obalu do 30 dnů od převzetí zásilky, vrátíme vám plnou částku zpět na účet do 14ti dní od převzetí zboží zpět. Pokud bude vrácené zboží poškozeno či opotřebeno, může být vrácená částka ponížena o hodnotu vzniklé škody.
Bude mě vrácení stát nějaké peníze?
Náklady na odeslání balíčku s vráceným zbožím nesete vy. My vám po přijetí zboží vrátíme, spolu s částkou za vrácený produkt/y, také původně zaplacenou cenu za dopravu (za tuto cenu se považuje nejlevnější forma dopravy, kterou v našem obchodě nabízíme). Doprava je vratná pouze v případě, že zákazník vrací kompletní objednávku.
Jak mohu zboží vyměnit za jiný kus?
V případě výměny zboží platí stejné podmínky jako výše.
Nenašli jste, co jste hledali nebo máte jiné otázky?
Neváhejte se na mě obrátit. Online jsme v pracovních dnech od 9:00 do 17:00.

